Thursday, January 17, 2013

Whoops

      Today's post was supposed to be one for Ladies Week at Dude Write since is the first week that you don't need somebody to invite you to it. I know what I was going to write, or at least the basis of it. Today is the opening day for it and it closes on Sunday. I post on Mondays and Thursdays, so I thought I was going to be able to get the post done by today and have it ready.

     Nope.

     My mom's dog (The Little Dog) has gone into heat. I'll spare you the nasty details, but basically, my dog is not fixed and is now completely obsessed with her. Mom took her dog to the office with her yesterday and my dog literally cried the entire time that she was gone. Non-stop. I've only been getting naps since this entire thing started because this whole thing has resulted in dog  fights and trying to prevent The Little Dog from getting knocked up.

     My brain isn't working well enough to really get a good post up. I'm sorry, Kianwi and Wily Guy, who I told I would be joining in this time. I just can't. I won't be able to get the post done in time and still have it of good quality. However, I will be writing the post that I planned and saving it until the next time ladies are invited to post. I just won't be writing it until I've slept for more than an hour at a time.

     For all the girls who are reading this, I suggest you join in this week. For all the guys who are reading this, I suggest you join in next week. Either way, go vote for your favorites.

     Now please enjoy this conversation that I had with my boyfriend, in which my brain died for a moment:

Wolfy: Oh snap I found a flyer for a new wingers and Philly cheese steaks
Rachel: Lol you seem excited
Wolfy: Oh I am
Rachel: I've never had it
Wolfy: Which one
Rachel: Philly cheese steak. I'm not sure what "a new wings" is though.
Wolfy: Lol its not anything I said new wing and Philly cheese steak place
Rachel: Oh
Wolfy: Blond moment there
Rachel: I'm not blond
Wolfy: Its a figure of speech
Rachel: I know but its the only defense I had because I don't wanna admit to it
Wolfy: And as I recall from that baby pageant talk you were born with blond hair
Rachel: No, I was born with light brown hair. Then it fall out and grew back blond. Then it darkened until it was brown again.
Wolfy: Still blond
Wolfy: At some point
Rachel: Yeah but not anymore
Wolfy: Still a point when you were blond and that was natural
Wolfy: So hence blond moments happen a lot
Wolfy: And you're clumsy on top of it
Wolfy: I know you're thinking damn you Wolfy and that logic of yours
Rachel: Actually, it was more like "damnit Wolfy, stop that, no more using logic" but its basically the same thing
Wolfy: But you're laughing
Rachel: Yeah
Wolfy: Then its all good
Wolfy: I have a feeling I'm gonna see this conversation again on your blog xP
Rachel: Lol you might
Wolfy: If I do I'm replying I called it


P.S. He has since taken his roommate's flier and said that the food there was really good.

6 comments:

  1. Aw, bummer. Well, if you feel rested and decide to post on the weekend, you still have until Sunday night.

    When I was blonde, I remember this guy saying to me that he believe that dark-haired people were smarter than light-haired people. His 'proof' was that he was blonde growing up, but when he got to college and started really using his brain for his classes, his hair started to get darker. Hahahaha! Isn't that the dumbest thing you've ever heard? And the funniest part was that he was saying that in all seriousness. Some of my friends were outraged on my behalf, since I was the only blonde sitting there, but how could you take offense at something so stupid?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm working this weekend so I probably won't be able to this time, but I totally will next time.

      hahaha Wow that's just kind of sad. Blonds are portrayed as stupid but that doesn't make it true. I always think its both funny and pitifully sad when somebody actually believes things like that.

      Delete
  2. uh huh and there it is, like i said I'm calling it xP lol

    and also even some blonds call those times blond moments. Does that make it true if even they say it. And your right i know smart blonds, ones not as clumsy as a certain girl I know but I'm just saying

    ReplyDelete
    Replies
    1. I called those blond moments when I was blond. I just won't admit to it when I have them. I'll admit when Momma has them though. lol

      Delete
  3. Some of the dumbest people I know have dark hair. Yet, at the same time, the single dumbest person I know is a blonde girl who doesn't know her ass from a hole in the ground. She is the walking stereotype - ditzy, clueless, says the word 'like' 40 times in every sentence. She has seriously run out of gas in her car six times now. SIX. So... the results are inconclusive. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree. I know some pretty dumb people with blond hair and dark hair. I have to wonder though, would dying your hair make any sort of difference, besides ruining the stereotype?

      Delete